Grupa MiŚOT

tworzymy i prowadzimy projekty, które wspierają i wzmacniają potencjał Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych, czyli MiŚOT-ów.

Dostarczamy operatorom konkurencyjne produkty i usługi czerpiąc z tradycji i dorobku Stowarzyszenia e-Południe.

Telecentrum, EPIX, MdO, MdI, MdS, Teleodpowiedzialni – to tylko niektóre z prowadzonych przez nas projektów. Zapraszamy do zapoznania się informacjami na naszej stronie głównej www.misot.pl


Tworzymy dobrą atmosferę:


Jesteśmy otwarci do zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

We wzajemnych kontaktach kierujemy się zasadą swobodnej komunikacji – zwracamy się do siebie bezpośrednio unikając hierarchii.

Stawiamy na współpracę.

Zależy nam na dobrej atmosferze pracy dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić Twój start w zespole. W trakcie pierwszych miesięcy będziemy wspierać Cię udzielając informacji zwrotnej o postępach oraz wielu wskazówek co może być dla Ciebie przydatne w dalszym realizowaniu powierzonych zadań.
Staramy się być elastyczni, cenimy pracowitość i szczerość.

Poszukujemy kandydatów do pracy:

Opiekun Produktu Lokalni.pl

Miejsce pracy: Bytom lub praca zdalna

Opis stanowiska:

Poszukujemy dynamicznej i kreatywnej osoby na stanowisko Opiekuna Produktu dla platformy Lokalni.pl. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie operatorów telekomunikacyjnych biorących udział w projekcie, zarządzanie produktem, rozwojem funkcjonalności oraz współpracę z zespołami technicznymi i marketingowymi w celu zapewnienia najwyższej jakości usług dla naszych użytkowników.

Zakres obowiązków:

  • Monitorowanie i analiza rynku oraz potrzeb użytkowników w celu proponowania nowych funkcjonalności
  • Koordynacja prac nad rozwojem produktu z zespołami IT i marketingu
  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji produktowej
  • Szkolenie zespołów sprzedażowych i wsparcia klienta w zakresie funkcjonalności produktu
  • Analiza danych dotyczących użytkowania produktu i rekomendowanie usprawnień
  • Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i zbieranie feedbacku

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem produktem
  • Znajomość narzędzi do zarządzania projektami i analizy danych
  • Umiejętność pracy w zespole i doskonałe zdolności komunikacyjne
  • Kreatywność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Znajomość trendów rynkowych i potrzeb lokalnych społeczności
  • Mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej lub IT

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w biurze w Bytomiu lub w trybie zdalnym
  • Elastyczne godziny pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole

Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się tworzeniem i rozwijaniem produktów odpowiadających na potrzeby lokalnych społeczności, zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego na adres: .

Dołącz do nas i współtwórz przyszłość z Lokalni.pl!

Specjalista ds. Social Media

 Miejsce pracy: Bytom lub praca zdalna

Opis stanowiska:

Jako Specjalista ds. Social Media w Grupie MiŚOT będziesz odpowiadać za prowadzenie komunikacji, która łączy technologię z lokalnym zaangażowaniem. Szukamy osoby, która potrafi nie tylko tworzyć angażujące treści, ale również strategicznie myśleć o obecności marki w mediach społecznościowych.

Czym będziesz się zajmować?

  • Opracowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacji w kanałach social media
  • Tworzeniem angażujących treści na nasze kanały SoMe
  • Budowaniem relacji i aktywizowaniem społeczności skupionej wokół Grupy MiŚOT
  • Monitorowaniem efektów działań, analizą wyników, raportowaniem realizacji KPI i optymalizacją
  • Współpracą z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi (agencje, eksperci, partnerzy)
  • Dbanie o spójny i profesjonalny wizerunek Grupy w sieci – także poza własnymi kanałami
  • Obsługą narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi.

 

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kanałów social media (najlepiej w obszarze telekomunikacji)
  • Znajomość zasad prowadzenia komunikacji w różnych kanałach społecznościowych
  • Doświadczenie w analizie danych, wyciąganiu wniosków i raportowaniu wyników
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i proaktywność w działaniu
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
  • Mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej lub IT.

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w biurze w Bytomiu lub w trybie zdalnym
  • Elastyczne godziny pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole

Jeśli jesteś osobą, która pasjonuje się tworzeniem i rozwijaniem produktów odpowiadających na potrzeby lokalnych społeczności, zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected].

Dołącz do nas i współtwórz przyszłość z Grupą MiŚOT!

Asystent / Asystentka ds. księgowości
 
Miejsce pracy: Bytom lub praca zdalna
 
Opis stanowiska:
Dołącz do naszego zespołu jako Asystent/ka ds. Księgowości!
 
Szukasz doświadczeń zawodowych w obszarze księgowości lub chcesz dalej rozwijać swoje umiejętności w stabilnej firmie? Świetnie się składa! Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z branży telekomunikacyjnej oraz IT. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział księgowości w codziennych obowiązkach, przyczyniając się do sprawnego funkcjonowania firmy. Jeśli jesteś dokładny/a, dobrze zorganizowany/a i masz głowę do liczb — zapraszamy do aplikowania!
 
Obowiązki:
 
  • weryfikacja i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego faktur zakupowych i sprzedażowych oraz wyciągów bankowych,
  • przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,
  • przygotowywanie korespondencji do kontrahentów i instytucji,
  • segregowanie oraz archiwizowanie dowodów księgowych oraz innych dokumentów,
  • bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
 
Wymagania:
 
  • średnie ekonomiczne lub mile widziane wykształcenie wyższe,
  • znajomość zagadnień księgowości,
  • dobra znajomość Comarch Optima, dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, ksero),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność, skrupulatność, odpowiedzialność oraz dbałość o jakość realizowanych zadań,
  • bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
 
Oferujemy:
 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji
  • pracę w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku
  • możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej (po okresie wdrożenia)
  • szansę rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
  • współpracę w przyjaznej atmosferze i wsparcie merytoryczne na każdym etapie
  • dostęp do szkoleń i narzędzi podnoszących kwalifikacje
  • pakiet benefitów (np. karta sportowa)