Grupa MiŚOT

tworzymy i prowadzimy projekty, które wspierają i wzmacniają potencjał Małych i Średnich Operatorów Telekomunikacyjnych, czyli MiŚOT-ów.

Dostarczamy operatorom konkurencyjne produkty i usługi czerpiąc z tradycji i dorobku Stowarzyszenia e-Południe.

 

Telecentrum, EPIX, MdO, MdI, MdS, Teleodpowiedzialni – to tylko niektóre z prowadzonych przez nas projektów. Zapraszamy do zapoznania się informacjami na naszej stronie głównej www.misot.pl


Tworzymy dobrą atmosferę:


Jesteśmy otwarci do zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

We wzajemnych kontaktach kierujemy się zasadą swobodnej komunikacji – zwracamy się do siebie bezpośrednio unikając hierarchii.

Stawiamy na współpracę.

Zależy nam na dobrej atmosferze pracy dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić Twój start w zespole. W trakcie pierwszych miesięcy będziemy wspierać Cię udzielając informacji zwrotnej o postępach oraz wielu wskazówek co może być dla Ciebie przydatne w dalszym realizowaniu powierzonych zadań.
Staramy się być elastyczni, cenimy pracowitość i szczerość.

Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowiska:

Specjalista ds. Klientów Kluczowych / województwo śląskie/

Główne obowiązki

  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych na wyznaczonym terenie
  • negocjowanie warunków handlowych
  • analizowanie wyników swojej pracy
  • monitorowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji

W zamian za to oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • ciekawe wyzwania w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • umowę o pracę i atrakcyjny system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport)
  • świetną atmosferę

W pracy na tym stanowisku niezbędne będą:

  • znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją i szeroko rozumianym IT
  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
  • gotowość do częstych podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
  • umiejętność dobrego organizowania sobie pracy
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z ludźmi
  • dyspozycyjność
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)

 

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres: [email protected]

 


Aplikacja powinna zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)“, oraz numer referencyjny Z920-14 w temacie emaila.

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty

Doradca Klienta / Konsultant / praca zdalna
  • jeśli nie możesz lub nie masz ochoty ruszać się z domu a jednocześnie chcesz pracować?
  • a może nie masz co zrobić z czasem wolnym i szukasz niezależności finansowej?
  • albo masz wolne przedpołudnia, a może popołudnia lub weekendy?
  • Lubisz rozmawiać i pomagać innym?
  • Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy?
  • Lubisz aby dopasować swój tydzień pracy do indywidualnych potrzeb
  • Cenisz stabilizację zawodową i pracę w przyjaznej atmosferze z wyrozumiałym szefem?
  • Nie masz doświadczenia w pracy z Klientami – nie martw się przeszkolimy Cię!

Oferujemy:

  • możesz pracować z jakiegokolwiek miejsca, w którym będziesz mieć dostęp do Internetu i zapewnioną atmosferę, która umożliwi Tobie i naszym Klientom płynną i przyjazną komunikację (cisza w tle) oraz Twoje skupienie w czasie godzin pracy z wyłączeniem należnych przerw,
  • gwarantujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub jego część lub inne preferowane przez kandydata np. umowa zlecenie, umowa o dzieło,
  • programy motywacyjne/premie, które pozwolą pozyskać wyższe wynagrodzenie za wyższy poziom zaangażowania,
  • gwarantujemy szkolenia i warsztaty praktyczne wspierające Twoje umiejętności potrzebne do pracy.

 

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • sprawnej obsługi komputera z nielimitowanym dostępem do Internetu,
  • łatwego nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • punktualności na potrzeby wspólnie ustalonego grafiku pracy,
  • umiejętności komunikacji, empatii oraz odporności na sytuacje stresowe,
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie Twoim silnym atutem.

Proces rekrutacji:

Dokładamy starań, aby rekrutacja odbywała się w sposób przyjazny dla kandydatów,

dlatego stosujemy kilka zasad w trakcie prowadzenia rekrutacji:

  • szanujemy czas kandydatów, dlatego na spotkania zapraszamy osoby, które naszym zdaniem spełniają oczekiwania przełożonego, mają odpowiednie doświadczenie, kwalifikacje i potencjał,
  • dbamy o dobrą atmosferę na spotkaniu, co pozwala rozładować stres i umożliwia zarówno nam jak i kandydatom zaprezentowanie się z jak najlepszej strony,
  • wracamy z informacją zwrotną bez względu na wynik spotkania rekrutacyjnego,

 

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV na adres [email protected] 

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z osobami prowadzącymi proces rekrutacji.

Ola: +48 601 461 414

Marcin: +48 730 061 598,