Grupa MiŚOT - poszukuje kandydatów do pracy na stanowiska:

Specjalista ds. Klientów Kluczowych

/województwo śląskie/

Główne obowiązki

  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych na wyznaczonym terenie
  • negocjowanie warunków handlowych
  • analizowanie wyników swojej pracy
  • monitorowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji

W zamian za to oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • ciekawe wyzwania w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • umowę o pracę i atrakcyjny system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport)
  • świetną atmosferę

W pracy na tym stanowisku niezbędne będą:

  • znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją i szeroko rozumianym IT
  • min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
  • gotowość do częstych podróży służbowych (prawo jazdy kat. B)
  • umiejętność dobrego organizowania sobie pracy
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z ludźmi
  • dyspozycyjność
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres: [email protected]

Aplikacja powinna zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)”, oraz numer referencyjny Z920-14 w temacie emaila.

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty

Specjalista ds. zamówień publicznych i przetargów

/województwo śląskie/

Główne obowiązki

  • wyszukiwanie postępowań przetargowych pasujących do oferty firmy
  • dobór rozwiązań sprzętowych do wymagań przetargowych
  • kompleksowe przygotowanie i składanie ofert przetargowych
  • sporządzanie niezbędnych dokumentów związanych z postępowaniami przetargowymi
  • monitorowanie złożonych ofert
  • analizowanie rynku i konkurencji
  • współpraca z działem sprzedaży i zakupów

W zamian za to oferujemy:

  • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • ciekawe wyzwania w bardzo dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • umowę o pracę i atrakcyjny system wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta Multisport)
  • świetną atmosferę

W pracy na tym stanowisku niezbędne będą:

  • minimum 2-lata doświadczenia zawodowego w obsłudze postępowań przetargowych
  • znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją i szeroko rozumianym IT
  • znajomość zasad funkcjonowania sektora publicznego
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • umiejętność dobrego organizowania sobie pracy
  • łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z ludźmi
  • dyspozycyjność
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy kierować na adres: [email protected]

Aplikacja powinna zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997 (Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)”, oraz numer referencyjny P445-96 w temacie emaila.

Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty