Informacje prasowe

Niezła akcja – podsumowanie roku w Grupie MiŚOT

Koniec roku to naturalny czas podsumowań. W Grupie MiŚOT wydarzyło się w tym czasie dużo i choć o niektórych inicjatywach słychać było od dawna, to w ciągu ostatnich kilku miesięcy zobaczyliśmy sporo solidnych kropek nad “i”. Najważniejsze, a przy tym najświeższe informacje mówią o tym, że oferta publiczna akcji MiŚOT SA doszła do skutku. Od grudnia spółka ma blisko 300 nowych akcjonariuszy – indywidualnych inwestorów związanych z małymi i średnimi operatorami

CZYTAJ WIĘCEJ

Przedstawiciel Stowarzyszenia e-Południe w Ministerstwie Cyfryzacji

22 grudnia br. w Ministerstwie Cyfryzacji odbyły się konsultacje społeczne, na które minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski zaprosił większość organizacji społecznych i branżowych działających w obszarze łączności. Nie zabrakło reprezentanta Grupy MiŚOT i Stowarzyszenia e-Południe. Celem konsultacji było wysłuchanie opinii na temat priorytetów w obszarze cyfryzacji i wspólne rozpoczęcie prac nad strategią cyfrowego rozwoju Polski. Uczestnicy spotkania przemawiali na tematy bieżące w branży telekomunikacyjnej oraz proponowali zmiany w polskich ustawodawstwie na

CZYTAJ WIĘCEJ

MiŚOT SA z nowymi akcjonariuszami

MiŚOT SA od grudnia ma blisko 300 nowych akcjonariuszy. Właścicielami spółki stali się inwestorzy indywidualni związani z małymi i średnimi operatorami telekomunikacyjnymi, którzy przez lata budowali siłę Grupy MiŚOT i jej podmiotów zależnych. Wkrótce liczba akcjonariuszy może się zwiększyć. Rozpoczęta 4 września oferta publiczna akcji MiŚOT SA doszła do skutku. – Stowarzyszenie e-Południe zawarło z 272 inwestorami 281 umów sprzedaży. Rozbieżność między tymi liczbami wynika z faktu, że niektórzy inwestorzy

CZYTAJ WIĘCEJ

Lokalni.pl – piłka po stronie operatorów

Lokalni.pl to wyszukiwarka, która ułatwi znalezienie MiŚOT-a w gąszczu internetowych reklam i ogłoszeń. Jedyna, dedykowana, wspierająca działalność małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Każdy z nich ma już możliwość stworzenia własnej wizytówki. Wyjątkowo łatwo przytoczyć walkę biblijnego Dawida z Goliatem, zestawiając środki na marketing, jakie może przeznaczyć mały i średni operator telekomunikacyjny i ogólnopolski dostawca. Reklama to nie wszystko, do tego dochodzi strategia, copywriting, grafiki i zachowanie spójności między wszystkimi podejmowanymi działaniami.

CZYTAJ WIĘCEJ