Zabierz handlowców na Lokalny Zjazd MiŚOT w Poznaniu

Organizatorzy czwartego Lokalnego Zjazdu MiŚOT w Poznaniu (28 – 30 listopada) wraz z MiŚOT Akademią przygotowali w pierwszym dniu specjalistyczne szkolenie dla handlowców. Wystarczy kupić wejściówkę na zjazd i zapisać się do grupy szkoleniowej.

Agenda zjazdu zawiera wiele paneli i wykładów. Dominować będą tematy związane z warunkami ekonomicznymi i prawnymi prowadzenia biznesu telekomunikacyjnego, perspektywami na 2023 rok, inwestycjami, jak również obszarem technicznym funkcjonowania małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Organizatorzy przygotowali również bogaty program rozrywkowy – będzie before party, uroczysta gala z wieloma atrakcjami oraz przestrzeń do rozmów i spotkań. Lista uczestników poznańskiego wydarzenia z dnia na dzień jest coraz dłuższa. Dominują na niej właściciele i kadra kierownicza małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych. Warto jednak rozszerzyć tę grupę również o przedstawicieli działów handlowych.

Organizatorzy zaproponowali handlowcom zakup wejściówek, dających dostęp do pełnej agendy i wszystkich atrakcji, a dodatkowo do specjalistycznego szkolenia.

Wejściówki – instrukcja pozyskania

Wejściówki są dostępne na stronie zjazdowej: https://misot.pl/zjazdy/. Po ich zakupie należy zapisać się na szkolenie dla handlowców w sklepie, dopisując w polu uwagi numer rejestracji: https://sklep.misot.pl/.

Jeśli operator funkcjonuje w pobliżu Poznania, nie musi kupować dla swoich pracowników noclegów w hotelach zjazdowych. Dojeżdżając na wydarzenie również skorzystają oni z pełnej oferty merytorycznej, szkolenia, jak i atrakcji przewidzianych dla uczestników.

Tematyka

Tematyka szkolenia handlowego prowadzonego przez Marcina Orocza z MiŚOT Akademii (29 listopada br.):

  • Przygotowanie sprzedaży. Tworzenia planów sprzedażowych to systematyczna praca, a ich realizacja to konsekwencja i dyscyplina. Intensywne hartowanie sił sprzedażowych z wykorzystaniem technik prowokatywnych.
  • Usługa dopasowana do potrzeb klienta. Poznajemy potrzeby klienta, jego obiekcje, poznajemy i dopasowujemy nasze usługi do potrzeb, tworzymy unikalną wartość, bronimy ceny.
  • D2D/F2F – sprzedaż bezpośrednia, budowanie relacji z klientem (warsztat 45 minut). Planowanie przebiegu wizyt (trasówki). Otwierania drzwi. Rozpoczęcie rozmowy handlowej. Skupienie uwagi klienta. Odnalezienie właściwego scenariusza. Domykanie sprzedaży na pierwszym spotkaniu. Obsługa posprzedażowa. Badanie satysfakcji klienta. Przedłużanie umów.
  • B2C – klient na słuchawce, czacie – obsługiwany przez człowieka. „Czy nie jest Pani zainteresowany zakupem…?” – typowe błędy w telemarketingu, które zniechęcają klientów do rozmowy. Przygotowanie do telemarketingu – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie. Schemat rozmowy telefonicznej „szybka sprzedaż” – szanse, pułapki i zagrożenia. Elementy skutecznej rozmowy telefonicznej – co mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Emisja głosu – jak mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Cold mailing do bazy pozyskanych klientów zgodnie z RODO. Social selling jak sprzedawać w mediach społecznościowych.
  • BOK – jestem po twojej stronie i pomogę rozwiązać twój problem (warsztat 45 minut). Stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem. Radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta.
  • Badanie satysfakcji. Narzędzia rozwojowe. Dostęp do coachingu. Podsumowanie i przekazanie dostępów do MiŚOT Akademii online. Certyfikaty i nagrody.