Zapisz się do newslettera

Twoja cotygodniowa porcja wiedzy

MiŚOT Akademia zaprasza na szkolenie dla Handlowców

Szkolenie dla Handlowców  15-16.02.2023 (2-dniowe)

Trener: Marcin Orocz | MiŚOT Akademia

Miejsce: Vienna House Easy by Wyndham Katowice

Adres: Sokolska 24, 40-086 Katowice

Cele edukacyjne:

  • Przygotowanie do sprzedaży w różnych kanałach D2D/B2C/BOK.
  • Negocjacje, obrona ceny i zawierania umów z klientem detalicznym.
  • Budowanie lojalności klienta

Agenda szkolenia:

Dzień 1, 9.00 – 16.00:

W tym przerwy kawowe i lunch (13.30).

 

I. Przygotowanie.

Tworzenia planów sprzedażowych to systematyczna praca, a ich realizacja to konsekwencja i dyscyplina. Intensywne hartowanie sił sprzedażowych z wykorzystaniem technik prowokatywnych. 

Przygotowanie i realizacji planów sprzedażowych.

  1. Zarządzania własnym czasem.
  2. Samodyscyplina.
  3. Rozpoznawania i dopasowania do typów klientów.
  4. Prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych i posprzedażowych.
  5. Co mi przeszkadza w sprzedawaniu, automotywacja.
  6. Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu.
  7. Efektywna praca zespołowa (mail, komunikator, spotkania) – wsparciem w osiąganiu wysokich wyników sprzedaży.

 

II. Usługa dopasowana do potrzeb klienta.

W tej części szkolenia: poznajemy potrzeby klienta, jego obiekcje, poznajemy i dopasowujemy nasze usługi do potrzeb, tworzymy unikalną wartość, bronimy ceny.

  1. Mapa przeszkód – bolączki klienta.
  2. Persony zakupowe – mój idealny klient.
  3. Cechy, zalety, korzyści naszych usług.
  4. Playbook – scenariusze rozmów z klientem.

 

Dzień 2, 9.00 – 16.00:

W tym przerwy kawowe i lunch (13.30).

 

III. Kanały sprzedaży H2H.

Jestem handlowcem wszechstronnym, a taki, żadnych wyzwań się nie boi.

 

III.A. D2D/F2F – sprzedaż bezpośrednia, budowanie relacji z klientem.

  1. Planowanie przebiegu wizyt (trasówki).
  2. Otwierania drzwi.
  3. Rozpoczęcie rozmowy handlowej.
  4. Skupienie uwagi klienta.
  5. Odnalezienie właściwego scenariusza.
  6. Domykanie sprzedaży na pierwszym spotkaniu.
  7. Obsługa posprzedażowa.
  8. Badanie satysfakcji klienta.
  9. Przedłużanie umów.

 

III.B. B2C – klient na słuchawce, czacie – obsługiwany przez człowieka.

  1. „Czy nie jest Pani zainteresowany zakupem…?” – typowe błędy w telemarketingu, które zniechęcają klientów do rozmowy.
  2. Przygotowanie do telemarketingu – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie.
  3. Schemat rozmowy telefonicznej „szybka sprzedaż” – szanse, pułapki i zagrożenia.
  4. Elementy skutecznej rozmowy telefonicznej – co mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.
  5. Emisja głosu – jak mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.
  6. Cold mailing do bazy pozyskanych klientów zgodnie z RODO.
  7. Social selling jak sprzedawać w mediach społecznościowych (będziemy nagrywać filmiki na tiktoka ;).

 

III.C. BOK – jestem po Twojej stronie i pomogę rozwiązać Twój problem.

  1. Stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem.
  2. Radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem.
  3. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta.