Szkolenie dla Handlowców
25-26.04.2023
9-10.05.2023
5-6.06.2023
Trener: Marcin Orocz | MiŚOT Akademia
Miejsce: Kompleks Opolska (Katowice)
Adres: Opolska 22, Katowice
Cele edukacyjne:
- Przygotowanie do sprzedaży w różnych kanałach D2D/B2C/BOK.
- Negocjacje, obrona ceny i zawierania umów z klientem detalicznym.
- Budowanie lojalności klienta
Agenda szkolenia:
Dzień 1, 9.00 – 16.00:
W tym przerwy kawowe i lunch (13.30).
I. Przygotowanie.
Tworzenia planów sprzedażowych to systematyczna praca, a ich realizacja to konsekwencja i dyscyplina. Intensywne hartowanie sił sprzedażowych z wykorzystaniem technik prowokatywnych.
Przygotowanie i realizacji planów sprzedażowych.
- Zarządzania własnym czasem.
- Samodyscyplina.
- Rozpoznawania i dopasowania do typów klientów.
- Prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych i posprzedażowych.
- Co mi przeszkadza w sprzedawaniu, automotywacja.
- Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu.
- Efektywna praca zespołowa (mail, komunikator, spotkania) – wsparciem w osiąganiu wysokich wyników sprzedaży.
II. Usługa dopasowana do potrzeb klienta.
W tej części szkolenia: poznajemy potrzeby klienta, jego obiekcje, poznajemy i dopasowujemy nasze usługi do potrzeb, tworzymy unikalną wartość, bronimy ceny.
- Mapa przeszkód – bolączki klienta.
- Persony zakupowe – mój idealny klient.
- Cechy, zalety, korzyści naszych usług.
- Playbook – scenariusze rozmów z klientem.
Dzień 2, 9.00 – 16.00:
W tym przerwy kawowe i lunch (13.30).
III. Kanały sprzedaży H2H.
Jestem handlowcem wszechstronnym, a taki, żadnych wyzwań się nie boi.
III.A. D2D/F2F – sprzedaż bezpośrednia, budowanie relacji z klientem.
- Planowanie przebiegu wizyt (trasówki).
- Otwierania drzwi.
- Rozpoczęcie rozmowy handlowej.
- Skupienie uwagi klienta.
- Odnalezienie właściwego scenariusza.
- Domykanie sprzedaży na pierwszym spotkaniu.
- Obsługa posprzedażowa.
- Badanie satysfakcji klienta.
- Przedłużanie umów.
III.B. B2C – klient na słuchawce, czacie – obsługiwany przez człowieka.
- „Czy nie jest Pani zainteresowany zakupem…?” – typowe błędy w telemarketingu, które zniechęcają klientów do rozmowy.
- Przygotowanie do telemarketingu – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie.
- Schemat rozmowy telefonicznej „szybka sprzedaż” – szanse, pułapki i zagrożenia.
- Elementy skutecznej rozmowy telefonicznej – co mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.
- Emisja głosu – jak mówić, aby zwrócić uwagę potencjalnego klienta.
- Cold mailing do bazy pozyskanych klientów zgodnie z RODO.
- Social selling jak sprzedawać w mediach społecznościowych (będziemy nagrywać filmiki na tiktoka ;).
III.C. BOK – jestem po Twojej stronie i pomogę rozwiązać Twój problem.
- Stosowanie różnych technik podczas kontaktu z klientem.
- Radzenie sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się podczas kontaktu z klientem.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobrą obsługę klienta.
Szkolenia są dostępne w sklepie MiŚOT!