MiŚOT AKADEMIA

MiŚOT Akademia 

Kursy i szkolenia dedykowane potrzebom operatorów od sprawdzonych dostawców treści szkoleniowych.

Wygodna platforma do automatyzacji procesów szkoleniowych i podnoszenia kompetencji.

 

Obecnie w fazie beta-testów. Zapisz się na ochotnika i uzyskaj bezpłatny dostęp do końca roku do szkoleń. Wypełnij ankietę potrzeb szkoleniowych, testuj z nami aktywnie i zgłaszaj uwagi, wygrywaj nagrody. Szczegóły poniżej.

pozostało tylko 

0

bezpłatnych miejsc dla Testerów

Przeczytaj o projekcie w ostatnim numerze ICT Professional (Str. 42).

Zgłoś się do testowania MiŚOT Akademii i zgarnij nagrody. Liczba miejsc ograniczona (150). 

Testy potrwają do
15 stycznia 2022 r.

Wypełnij ankietę potrzeb szkoleniowych i wskaż, jakich kursów najbardziej potrzebują Twoi pracownicy i Twoja firma. Przekazane informacje pozwolą nam sukcesywnie poszerzać bazę szkoleń i kursów.

Dostęp do platformy testowej

Projekt MiŚOT Akademia
ul. Józefczaka 29/40 | 41-902 Bytom
NIP: 626 303 74 81 | REGON: 385370626 | KRS: 0000824003

Wypełnij Ankietę Potrzeb Szkoleniowych i zgłoś się na Ochotnika do testowania platformy szkoleniowej. 

W okresie 22 listopada 2021 r. – 15 stycznia 2022 r. zostaną przeprowadzone testy platformy szkoleniowej, która będzie głównym elementem MiŚOT Akademii. 

Potrzebujemy Twojego zaangażowania.

W zamian dostaniesz bezpłatny dostęp do platformy i szkoleń. Możliwość udziału w konkursach z nagrodami organizowanych na platformie. 

Co mam robić?

  • Aktywnie korzystać ze szkoleń i platformy
  • Zgłaszać błędy
  • Proponować, jak możemy uatrakcyjnić korzystanie z narzędzia
  • Sugerować szkolenia i kursy
  • Podnosić swoje kompetencje 
  • Zdobywać certyfikaty

Co zyskuję?

  • Udział w innowacyjnym projekcie Grupy MiŚOT
  • Darmowy dostęp do szkoleń
  • Certyfikat po ukończenia kursu
  • Możliwość zdobycia nagród w konkursach organizowanych przez MiŚOT Akademię w okresie trwania testów. 

Portfel szkoleń będzie sukcesywnie się poszerzać, wsłuchując się w potrzeby uczestników naszej Grupy, począwszy od specjalistów technicznych, przez obsługę klienta czy sprzedaż, aż po zarządzanie firmą i wprowadzenie do konsolidacji kapitałowej. Można aktywnie przekazywać potrzeby do Rady Programowej, wypełniając ankietę.