Zapisz się do newslettera

Twoja cotygodniowa porcja wiedzy

Szkolenia

Buduj przewagę konkurencyjną i zwinność biznesu, podnosząc kompetencję swoje i swoich pracowników.

Korzystając z pakietów szkoleń online i szkoleń stacjonarnych MiŚOT Akademii.

Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach
Zbigniew Żuk
Zbigniew Żuk

Metoda prezentowania oferty w pięciu krokach

Jeśli jesteś Handlowcem lub Menedżerem, który odpowiada za sprzedaż i planujesz cyklicznie spotkania ze swoimi klientami i kontrahentami – to szkolenie jest dla ciebie! Na szkoleniu zaprezentuję Ci metodę przygotowania się do wizyty z klientem w sposób, który aby zwiększyć jej efektywność a także sprawi, że twoja wizyta handlowa stanie się skuteczniejsza. 

Pomyśl ilu aktywnych handlowców i przedstawicieli firm cyklicznie próbuje odwiedzać swoich klientów stosując przeróżne techniki i taktyki sprzedaży. Metoda prezentowania oferty w 5-krokach sprawi, że twoje spotkania z klientem zapadną mu w pamięć bo będą różnić się od tych standardowych i powtarzalnych. Klient będzie chętniej analizował twoją ofertę i angażował się w spotkanie z tobą gdyż będzie widział że „czujesz” jego biznes i potrzeby, które za nim stoją. Dzisiejszy rynek potrzebuje Handlowca-Doradcy-Eksperta, który w umiejętnie przedstawi klientowi własny pomysł na sprzedaż i w uczciwy, energetyczny sposób przeprowadzi go przez proces podejmowania decyzji o tym ile i jak ma zainwestować żeby budować własną efektywność sprzedażową.

Metoda 5-Kroków zapewni ci naturalną przewagę i odmieni standardowe wizyty, które nie zawsze kończyły się zamierzonym skutkiem.

Argumentacja-w-sprzedazy
Szymon Lach
Szymon Lach

Argumentacja w sprzedaży, jak być przekonującym

Argumentacja to umiejętność bardzo pożądana przez wielu handlowców. Wielu sprzedawców uważa, że umiejętność budowania skutecznych argumentów to klucz do sukcesu. I wielu z nich ma rację. Z jednym małym wyjątkiem: nie chodzi o budowanie skutecznych argumentów, a o ich umiejętne poszukiwanie.

Realizując ten kurs upewnisz się, że istnieje jedno najlepsze źródło najskuteczniejszych argumentów zakupowych. Jest nim Twój klient. On doskonale wie, co powinien usłyszeć (czyli co powinien powiedzieć mu sprzedawca), żeby z pełnym przekonaniem podjął decyzję zakupową. W tym kursie dowiesz się, jak dobrze poszukiwać tych najlepszych argumentów.

 

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • W jaki sposób poszukiwać argumentów sprzedażowych/zakupowych u klienta
  • Czym są pytania weryfikacyjne
  • Czym jest zaleta
  • Co sprawia, że większość sprzedawców operuje wyłącznie zaletami (nie korzyściami)
  • Kiedy zaleta staje się korzyścią
  • Jakie są wzmacniacze językowe, które znacząco usprawniają wzmacniają z klientem

Standardy pracy biura obsługi klienta
Grzegorz Jeżowski
Grzegorz Jeżowski

Standardy pracy biura
obsługi klienta

Jeżeli Twoi klienci mówią Tobie, że powinieneś zmienić nastawienie i ton głosu podczas obsługi telefonicznej klienta – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu zmienisz nieefektywne nawyki w rozmowach telefonicznych z klientami i uświadomisz sobie jak pierwszy kontakt z klientem modeluję relację.

Podczas cyklu 7 odcinków dowiesz się jak wykorzystać standardy obsługi klienta, dzięki, którym Twoja rozmowa z klientem będzie uporządkowana i da klientowi poczucie bezpieczeństwa. Jestem przekonany, że jeśli zaczniesz stosować rozwiązania zawarte w szkoleniu to zadbasz o profesjonalizm i wzmocnisz postawę pro-kliencką. Dzięki nim zwiększysz zadowolenie klientów i zadbasz o lojalność klientów, którzy będą chcieli rozmawiać z tylko Tobą, by rozwiązać ich sprawy. Zastosowane umiejętności po szkoleniu będą Tobie dawały satysfakcję i komplementarne zadowolenie klienta.

 

Podczas tego szkolenia online dowiesz się:

  • Co to są „momenty prawdy” i jak one wpływają na jakość kontaktów z klientem
  • Jak pierwsze wrażenie wpływa na modelowanie rozmowy obsługowej
  • Jaki jest standard rozpoczęcia kontaktu telefonicznego
  • Jakie są etapy rozmowy w BOK
  • Jak ważna jest parafraza i klaryfikacja w obsłudze telefonicznej klienta
  • Jak budować pozytywną relację z klientem
  • Jak radzić sobie z „trudnymi sytuacjami” w życiu doradcy

DSC02367
Adrianna Wardzała
Adrianna Wardzała

Komunikacja w mediach społecznościowych
19 września 2022 | Łódź

Jak sobie radzić z hejtem? Jak sprawić, aby klienci nas zauważyli? Błędy, jakich lepiej nie popełniać? Co zrobić, aby być wysoko w Google? Co mierzyć w internecie?

  • social media: zło konieczne czy szansa rynkowa
  • hejt a konstruktywna krytyka, jak je rozróżnić i jak reagować
  • kluczowe błędy w komunikacji marek w mediach społecznościowych i jak ich nie popełniać
  • jak zostać zauważonym przez Googla i klientów na pierwszej stronie wyszukiwarki
DSC06097
Piotr Pytel
Piotr Pytel

Zarządzanie zmianą
20 września 2022 | Łódź

Prowadzenie biznesu, praca na wysokim stanowisku wymaga poznania odpowiednich metod działania. Sięgnij po odpowiednie narzędzia, aby poukładać firmę, odzyskać czas i zwiększyć zyski. Naucz się skutecznie planować, zarządzać, wdrażać i komunikować zmianę. Przygotuj pracowników swojej firmy na to co ważne, reaguj na zmieniające się otoczenie i nie popełniaj błędów.

DSC02381
Marcin Orocz
Marcin Orocz

Szczęśliwy Pracownik
21 września 2022 | Łódź

Uczymy się, czyli MiŚOT Akademia w praktyce

Siłą biznesu są dobrze wyedukowani i nadążający za najlepszymi standardami pracownicy i właściciele. Warto skorzystać z narzędzia, które zapewni szeroki pakiet szkoleń. Rozwiązanie dedykowane Małym i Średnim Operatorom Telekomunikacyjnym.

 

Być szczęśliwym w pracy i jeszcze pozwolić pracownikom na to, to chyba jakaś utopia prowadzącego. Nic z tych rzeczy! Kilka prostych wskazówek jak codziennie podnosić swoją efektywność, dbać o siebie i pracowników, dostarczać swoim ludziom szczęścia i dzielić tym z klientami – budowanie lojalności pracowników i klientów w organizacjach oparatych na zaufaniu.

jak zaprojektować sieć światłowodową
Jacek Czyżyk
Jacek Czyżyk

Jak zaprojektować sieć światłowodową. Pokaz praktyczny

Podczas prelekcji zobaczą Państwo fragment możliwości programu (NIS – Network Information System) do projektowania sieci światłowodowych, paszportyzacji oraz do ich zarządzania. Zaprojektujemy sieć na jednym z polskich osiedli, podłączymy około 50 klientów końcowych metodą napowietrzną i ziemną, wytworzymy rozpływy włókien i wygenerujemy listę materiałów i usług, a wszystko to w kilkanaście minut.

Jak przeskoczyć gigabit w dostępie FTTH nie wydając grubej kasy?
Marcin Kuczera
Marcin Kuczera

Jak przeskoczyć gigabit w dostępie FTTH

GPON, technologia szeroko używana i doceniana przez ISP którzy z obecnie zarówno z nadzieją jak i niepokojem patrzą na XGSPON który umożliwia przeskoczenie ograniczenia 1Gbit/s na jednym porcie…. no ale okazuje się, że jednak można inaczej i bez wydawania milionów monet!

Panel dyskusyjny Zemła, Bazański, Lindscheid, Nowak
Panel Dyskusyjny
Panel Dyskusyjny

Cyberbezpieczeństwo w Twojej sieci.

Wyróżnik na rynku, przykry obowiązek, konieczność, dobra praktyka, a może wszystko naraz? Jakie niebezpieczeństwa niesie za sobą niewdrożenie pakietu cyberbezpieczeństwa w Twojej sieci.

Uczestnicy panelu: Łukasz BazańskiMarcin ZemłaMaciej Linscheid
Prowadzenie: Marek Nowak

VIDEO

O MiŚOT Akademii

Akademia powstała w myśl tego, by zapewnić miejsce, gdzie właściciele firm telekomunikacyjnych i sami operatorzy znajdą szkolenia, dzięki którym będą mogli stale dążyć do polepszania jakości oferowanych przez siebie usług oraz dbać o aktualną wiedzę swoich pracowników.

Oferujemy

Czytaj więcej
Bardzo przydatne szkolenie, wiedza przekazana w ciekawy sposób. Bardzo podoba mi się w tych szkoleniach to, że są różne formy szkoleń (filmiki, czytanie i słuchanie), dzięki temu bardzo łatwo zapamiętać informację. Szkolenie "Negocjacje w sprzedaży"
Czytaj więcej
Bardzo ciekawe szkolenie, informacje przekazane w prosty sposób. Dużo czasu zajmuje, ale to przez dużą ilość informacji zawartych w szkoleniu. Szkolenie "Negocjacje w sprzedaży"
Czytaj więcej
Bardzo ciekawe szkolenie, treściwe, wszystko zwięźle i na temat. Ciekawe scenki, przedstawione dużo lepiej niż w innych szkoleniach. Wydaje mi się, że to dzięki dobrze skonstruowanym dialogom, które były na temat i bez zbędnych informacji, a także dzięki ekspresji panów grających te scenki. Szkolenie "Obrona ceny w procesie sprzedażowym"
Czytaj więcej
Trener Szymon Lach robi bardzo dobre wrażenie, chętnie zobaczę inne szkolenia z jego udziałem. Fajna prezencja, prosty przekaz, dobra dykcja. Super!
Poprzedni
Następny

FAQ

To miejsce, gdzie znajdziesz idealne szkolenia dla siebie i swoich pracowników.

Z Akademii mogą korzystać przedsiębiorcy chcący zadbać o rozwój swoich pracowników. Warunkiem korzystania z platformy jest wykupienie jednego z pakietów dostępnych w cenniku.

Wybierz pakiet odpowiedni do Twoich potrzeb w zakładce cennik.

Zamówienia na pakiety dostępu do MiŚOT Akademii są realizowane przez platformę Sklep MiŚOT i tam też realizowana jest płatność.

Opis szkoleń dostępnych na MiŚOT Akademii znajdziesz w kaledarzu oraz po zalogowaniu.

Dostęp do platformy jest przyznawany na 12 miesięcy, natomiast czas na wykonanie danego szkolenia może być różny, jest to ustalane przez osobę zlecającą dane szkolenie.

Przechodząc do danego szkolenia wystarczy kliknąć “Rozpocznij szkolenie”. W przypadku dostępu dla pracowników szkolenie powinno być wcześniej zlecone, wówczas dostęp do niego będzie możliwy.

Jest to uzależnione od rodzaju szkolenia, w którym masz wziąć udział. Jeżeli jest to szkolenie stacjonarne lub online z trenerem na żywo, należy je rozpocząć zgodnie z ustalonym terminem szkolenia. W przypadku szkoleń zapisanych w MiŚOT Akademii możesz rozpocząć je w dogodnym dla siebie terminie, jednak musisz je ukończyć w terminie nie dłuższym niż ten określony dla danego szkolenia.

Tak, po zaliczeniu zleconego szkolenia (przekroczeniu minimalnego wymaganego przez Ciebie progu poprawnych odpowiedzi w teście końcowym) wchodząc w zakładki „Szkolenia w trakcie” lub „Szkolenia zakończone” użytkownik odnajdzie interesujące go zaliczone  szkolenie, kliknie przycisk „Kontynuuj szkolenie”, następnie kliknij „Pobierz certyfikat za to szkolenie”.  W ten sposób, na swój dysk ściągnie plik PDF z „Certyfikatem ukończenia szkolenia”, na którym znajdzie się jego imię i nazwisko, nazwa zaliczonego szkolenia, data i logo twojej firmy. Użytkownik może pobierać certyfikaty zarówno za zaliczone szkolenia z wiedzy ogólnosprzedażowej przygotowane przez redakcję SalesOn, jak i certyfikaty za szkolenia z wiedzy produktowej przygotowane przez MiŚOT Akademię.

Instrukcję jak to zrobić znajdziesz na swoim koncie MiŚOT Akademii – Pomoc>Instrukcje>Udostępnianie i zlecanie testów

Instrukcję jak to zrobić znajdziesz na swoim koncie MiŚOT Akademii – Pomoc>Instrukcje>Rankingi i raporty

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania napisz do nas wiadomość na adres email –

Kalendarium szkoleń

PODCASTY

+48 506850566

MiŚOT Akademia
ul. Józefczaka 29/40
41-902 Bytom

CENNIK

Wprowadź swój opis
39
99
Miesięcznie
  • Element Listy #1
  • Element Listy #2
  • Element Listy #3
Wprowadź swój opis
39
99
Miesięcznie
  • Element Listy #1
  • Element Listy #2
  • Element Listy #3
Popularne

Rozwijaj bardziej z naszymi podcastami!

Ciesz się z solidnej porcji wiedzy, słuchając naszych 15-minutowym historii. Będą idealnie pasować do ćwiczeń, porannych rytuałów czy na czas dojazdu do pracy.